آشنايي با سلبريتي هاي اينستاگرام آشنايي با سلبريتي هاي اينستاگرام .

آشنايي با سلبريتي هاي اينستاگرام

همه چيز درباره سايت‌ هاي بت


سايت‌هاي شرط‌بندي (به انگليسي: betting sites)، پلتفرم‌هاي آنلاين هستند كه به شما امكان مي‌دهند بر روي نتايج رويدادهاي ورزشي، رويدادهاي رقابتي و ساير رويدادهايي كه شامل شرط‌بندي مي‌شوند، شرط بندي كنيد. اين سايت‌ها به شما امكان مي‌دهند به صورت آنلاين شرط‌بندي كنيد و پول واريز كنيد، بازي كنيد و درآمد كسب كنيد.

سايت‌ هاي بت چيست؟

سايت‌هاي بت (يا سايت‌هاي شرط‌بندي) پلتفرم‌هاي آنلاين هستند كه به كاربران امكان شرط‌بندي روي رويدادهاي ورزشي، رقابت‌هاي كازينو، بازي‌هاي شانس و ساير فعاليت‌هاي پولي را مي‌دهند. اين سايت‌ها به صورت معمول از طريق اينترنت قابل دسترسي هستند و به كاربران اجازه مي‌دهند در سراسر جهان شرط‌بندي كنند.

(ادامه اين مطلب را به طور كامل مي توانيد در سايت وان ايكس بت آدرس، مرجع معرفي آدرس بدون فيلتر سايت وان ايكس بت فارسي مشاهده كنيد.)

ويژگي‌ هاي سايت‌ هاي بت 

  • شرط‌بندي ورزشي: اين سايت‌ها به شما امكان مي‌دهند بر رويدادهاي ورزشي مانند فوتبال، بسكتبال، تنيس، فرمول يك و بسياري رقابت‌هاي ديگر شرط‌بندي كنيد. شما مي‌توانيد بر روي نتيجه مسابقات، گلزنان، تعداد كارت‌هاي قرمز و بسياري عوامل ديگر شرط‌بندي كنيد.

  • كازينو آنلاين: برخي از سايت‌هاي بت همچنين امكان بازي‌هاي كازينو را در اختيار شما قرار مي‌دهند. شما مي‌توانيد در بازي‌هايي مانند پوكر، بلك‌جك، رولت، سلات و بسياري بازي‌هاي ديگر شرط‌بندي كنيد.

  • شرط‌بندي زنده: بعضي از سايت‌هاي بت به شما اجازه مي‌دهند در طول زمان و در حين برگزاري رويداد، شرط‌بندي كنيد. شما مي‌توانيد در حين بازي فوتبال يا مسابقات ديگر تغييرات نتيجه را پيش‌بيني كرده و شرط‌بندي كنيد.

  • بازي‌هاي تفنگي و پوكر آنلاين: برخي سايت‌هاي بت، بازي‌هاي تفنگي و پوكر آنلاين را نيز ارائه مي‌دهند. شما مي‌توانيد در مسابقات تفنگي آنلاين شركت كنيد يا در ميز پوكر بازي كرده و شرط‌بندي كنيد.

  • پلتفرم موبايل: بسياري از سايت‌هاي بت اپليكيشن‌هاي موبايل را براي دسترسي راحت‌تر به خدمات خود ارائه مي‌دهند. شما مي‌توانيد اين اپليكيشن‌ها را روي گوشي‌هاي هوشمند خود نصب كرده و به سادگي شرط‌بندي كنيد.

  • روش‌هاي پرداخت: سايت‌هاي بت معمولاً روش‌هاي پرداخت متنوعي را قبول مي‌كنند. اين شامل كارت‌هاي اعتباري، كارت‌هاي پيش‌پرداخت، انتقال بانكي و رمزارزهاي مشهور مانند بيتكوين است.

  • پشتيباني مشتريان: بسياري از سايت‌هاي بت داراي تيم پشتيباني مشتريان قوي هستند كه در صورت بروز هرگونه مشكل يا سوال، به شما كمك خواهند كرد. پشتيباني معمولاً از طريق چت آنلاين، تلفن و ايميل در دسترس است.

  • امنيت: سايت‌هاي بت بايد از نظر امنيتي قوي باشند تا اطلاعات شخصي و مالي كاربران را محافظت كنند. برخي از سايت‌ها از رمزنگاري اطلاعات و استفاده از پروتكل‌هاي امنيتي براي افزايش سطح امنيت استفاده مي‌كنند.

  • معيارهاي شرط‌بندي: سايت‌هاي بت معمولاً معيارهاي مختلفي براي شرط‌بندي دارند. اين شامل شرط حداقل و حداكثر، ضوابط و شرايط برداشت وجوه، نرخ پرداخت و سقف برداشت است. قبل از شروع شرط‌بندي، بهتر است معيارها و قوانين مربوطه را مطالعه كنيد.

  • ميزان پيش‌بيني‌ها: سايت‌هاي بت معمولاً ميزان پيش‌بيني‌هاي مختلفي را براي رويدادهاي ورزشي و بازي‌هاي كازينو ارائه مي‌دهند. شما مي‌توانيد بر اساس آمار، اخبار و تحليل‌هاي موجود پيش‌بيني خود را انجام دهيد.

  • مسئوليت پذيري: هرگاه از سايت‌هاي بت استفاده مي‌كنيد، مسئوليت شخصي خود در مورد شرط‌بندي و ميزان سرمايه‌گذاري را بر عهده داريد. مهم است كه به ميزان پولي كه مي‌توانيد از دست بدهيد توجه كنيد و به صورت مسئولانه شرط‌بندي كنيد.

  • قوانين و محدوديت‌ها: هر كشور قوانين خاص خود را درباره شرط‌بندي و سايت‌هاي بت دارد. قبل از استفاده از سايت‌هاي بت، بايد قوانين محلي خود را بررسي كنيد و از مجوزهاي لازم برخوردار شويد.

مهم است كه در استفاده از سايت‌هاي بت، به اندازه كافي اطلاعات كسب كنيد و با دقت عمل كنيد. همچنين، مي‌توانيد نظرات و تجربيات ديگر كاربران را مطالعه كرده و از منابع معتبر براي انتخاب سايت‌هاي بت استفاده كنيد.


برچسب: سايت‌ هاي بت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۱:۵۷ توسط:shima موضوع: نظرات (0)

علت پيدايش سايت هاي شرط بندي چيست؟

سايت شرط بندي يا وب‌سايت شرط‌بندي يك وب‌سايت يا پلتفرم آنلاين است كه به كاربران امكان مي‌دهد شرط‌هاي مختلف را بر روي رويدادهاي ورزشي، سياسي، فرهنگي و ساير رويدادها بندازند. اين سايت‌ها در اكثر موارد براي ارائه فرصت‌هاي شرط بندي در بازي‌هاي ورزشي مانند فوتبال، بسكتبال، تنيس، بيسبال و ساير رشته‌ها شناخته مي‌شوند.

كاربران معمولاً مي‌توانند در سايت‌هاي شرط بندي شرط بندي قبل از شروع رويداد (شرط قبل از بازي) يا در طول رويداد (شرط زنده) بندازند. اين شرط‌ها ممكن است شامل پيش‌بيني نتيجه مسابقه، تعداد گل‌ها، امتيازات، كارت‌هاي قرمز يا هر موضوع ديگر مربوط به رويداد باشد. سايت‌هاي شرط بندي عموماً درآمد خود را از مبالغي كه كاربران در صورت برد شرط به آن‌ها پرداخت مي‌كنند، بدست مي‌آورند.

ارتباط كازينو با سايت هاي شرط بندي

انتقال كازينو به سايت‌هاي شرط بندي يا همچنين شناخته شده به عنوان "كازينو آنلاين"، به معناي ارائه بازي‌هاي كازينو از طريق يك سايت شرط بندي است. در گذشته، بيشتر كازينوها فقط به صورت فيزيكي در مكان‌هاي مشخصي وجود داشتند. با پيشرفت فناوري و اينترنت، بسياري از اين كازينوها تصميم به راه‌اندازي نسخه آنلاين خود گرفتند و بازي‌هاي خود را در قالب سايت‌هاي شرط بندي قرار دادند.

به طور كلي، سايت‌هاي شرط بندي كه كازينو آنلاين را به عنوان يكي از خدمات خود ارائه مي‌دهند، به كاربران اجازه مي‌دهند تا به بازي‌هاي معروف كازينو مانند رولت، بلك‌جك، پوكر، سلات و ساير بازي‌ها شرط بندي كنند. كاربران مي‌توانند با استفاده از حساب كاربري خود، به سادگي در اين سايت‌ها وارد شوند و بازي كنند، مانند شرط بندي در ساير رويدادها.

(مقاله كامل را از اينجا ببينيد)

انتقال كازينو به سايت‌هاي شرط بندي براي بازيكنان مزايايي مانند راحتي و دسترسي آسان‌تر به بازي‌ها، پيشنهادات و بونوس‌هاي ويژه، امنيت و حريم خصوصي بيشتر، گزينه‌هاي پرداخت و برداشت متنوع‌تر و موارد ديگر دارد. اما همچنين، در هر صورت، قبل از شروع شرط بندي در يك سايت شرط بندي كازينو، مطمئن شويد كه سايت مورد نظر معتبر و قانوني است و قوانين مربوطه را رعايت مي‌كند.

راه اندازي سايت شرط بندي در ايران

اما از سال 1396 بود كه اولين سايت شرط بندي ايراني راه اندازي شد. اين وب سايت در ابتدا سيستم پيش بيني فوتبال را مشابه با سيستمي كه در سايت هاي خارجي بود، طراحي كرد. اسم اين سايت بت بال 90 بود كه توسط فردي به اسم مونتيگو ساخته شده بود.

اين سايت در همان قدم هاي اول كه متوجه مورد قبول قرار گرفتن توسط ايراني ها قرار گرفته بود يك آپديت بزرگ را به همراه داشت. در اين آپديت مونتيگو برنامه نويسي جديد و هوشمندانه اي را به كار گرفته بود به گونه اي كه شما مي توايند در شرط بندي فوتبال هم قبل از بازي و هم به صورت زنده شرط بندي كنيد! آن هم به اين شكل كه براي هر بازي بيش از 200 گزينه شرط بندي وجود داشت. يعني ديگر لازم نبود بر روي برد، باخت و يا مساوي تيم شرط بندي كنيد.

بايد بدانيد كه بازه زماني كمي سايت شرط بندي فارسي فقط محدود به بازي هاي فوتبالي بود. در اين سايت ها خيلي سريع بازي هاي ورزشي ديگر و الخصوص بازي هاي كازينو روي كار آمدند. در ابتدا شرايط جالبي براي شرط بندي بازي هاي كازينو در سايت هاي ايراني وجود نداشت چرا كه كاربران كمي از آن ها استقبال مي كردند. اما همه چيز با روي كار آمدن بازي انفجار متفاوت شد. مي توان اين گونه گفت كه موج جديد از راه اندازي سايت در ايران مربوط به دوران بعد از روي كار آمدن بازي انفجار مربوط مي شود! جايي كه شما مي توانيد خيلي ساده سود هاي عالي را از سايت انفجار رقم بزنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۲:۱۹ توسط:shima موضوع: نظرات (0)

آشنايي با سلبريتي هاي اينستاگرام

سلبريتي هاي اينستاگرام افرادي مشهور و معروف هستند كه با شگرد و ترفند هاي خاص سعي مي كنند تا نظر كاربران حاضر در دنياي مجازي را به طرف خود جلب و از آن ها براي اهداف خود كه معمولا كسب درآمد است، استفاده كنند. آن ها با انتشار كليپ و تصاوير مختلف و حتي نامتعارف به اين مهم دست مي يابند. هر يك از آن ها مهارت و حرفه اي را دنبال مي كنند كه تبليغ سايت شرط بندي نيز يكي از وظايف آن ها مي باشد.

معرفي سلبريتي هاي اينستاگرام

از آنجايي كه تعداد شاخ هاي اينستا زياد مي باشد و پرداختن به همه آن ها زمان بر مي باشد، تصميم گرفتين در اين مقاله به برخي از اين چهره هاي مشهور اشاره اي مختصر داشته باشيم.

در ادامه پرطرفدارترين سلبريتي هاي اينستاگرام را به همراه حواشي آن ها مورد بررسي قرار مي دهيم.

پويان مختاري يك از سلبريتي هاي اينستاگرام پر حاشيه

پويان مختاري يكي از خوانندگان سبك رپ مي باشد كه در كشور تركيه ساكن است. او با انتشار تصاوير ماشين هاي گران قيمتش و نيز خانه هاي لوكسش نگاه مخاطب زيادي را به سمت خود جلب كرده است. همچنين اين اينفلوئنسر دنياي مجازي چند سايت شرط بندي و پيش بيني مسابقات ورزشي دارد كه از طريق آنها به ثروت رويايي دست يافته است. بنا بر گزارشاتي كه منتشر شده، او در اين باره گفته بود كه بيشتر درآمدش از مديريت سايت شرط بندي حضرات بت مي باشد. اين سايت يكي از معتبر ترين سايت ها در اين زمينه مي باشد كه كاربران زيادي را به طرف خود كشانده است.

در برخي از گزارش ها آمده بود كه اين خواننده ايراني تا به حال ميليون ها دلار از اين سايت درآمد داشته است. همچنين قيمت اتومبيل هاي او را حدود يك ميليون دلار برآورد كرده اند كه البته شايعاتي نيز  وجود دارد كه اين ماشين ها كرايه اي مي باشد. بر اساس ادعاي برخي از سايتها، پويان بين ۲ تا ۳ ميليارد دلار ثروت و دارايي دارد كه هنوز هيچ منبعي آن را تاييد يا رد نكرده است.

نيلي افشار همسر پويان مختاري

نيلي افشار در زمينه رقص و مدلينگ فعاليت مي كند و با پويان مختاري خواننده و مدير سايت حضرات ازدواج كرده است. او متولد سال ۱۳۷۳ است و زماني كه در ايران در شهر كرج بود، در زمينه طراحي، مدلينگ، خوانندگي و كارگرداني كار مي كرد. اين سلبريتي منشي مطب عمل زيبايي بود كه در آنجا با پويان آشنا مي شود و پس از مدتي به كشور تركيه مهاجرت مي كند. در تركيه با هم ازدواج مي كنند و همكاري خود را براي پيش برد برنامه هاي اين خواننده آغاز مي كند. اين اينفلوئنسر در حال حاضر يكي از پرطرفدارترين بانوان رقاص ايراني در شبكه هاي اجتماعي مي باشد كه توانسته نظر بسياري از كاربران را به طرف خود جلب نمايد. ا در تدوين فيلم و كليپ مهارت خاصي دارد و كارگرداني آهنگ هاي همسرش را بر عهده گرفته است.

ميلاد حاتمي يك از سلبريتي هاي اينستاگرام

ميلاد حاتمي نيز شاخ اينستاگرام است كه با شگردهاي خاص خود موفق شده تا نظر كاربران زيادي را به طرف خود جلب كند. وي يكي ديگر از سلبريتي هاي دهه شصتي مي باشد كه براي ادامه فعاليت به تركيه مهاجرت كرد. پس از اينكه به اين كشور رفت، گفته مي شود كه در ابتدا اوضاع اقتصادي خوبي نداشت و تلاش بسياري كرد تا روي پاي خود بايستد. او هر راهي كه فكرش را مي كرد انجام داد، اما موفق نشد، تا اينكه مديريت سايت شرط بندي را بر عهده گرفت.

در مدت كوتاهي كه در اين راه فعاليت كرده بود، درآمد چشمگيري كسب كرده بود كه توانست با استفاده از آن خانواده خود را نيز از ايران خارج كند. او كه تحصلاتش را تا دبيرستان ادامه داده، تك فرزند مي باشد. در اين اواخر خبري مبني بر دستگيري وي منتشر شد و شايعاتي در مورد بازداشتش توسط پليس اينتر پل به سرعت تمام فضاي مجازي را فرا گرفت اما پس از مدت كوتاهي او با انتشار كليپي تمام اين شايعات را رد كرد. او هم اكنون مديريت دو سايت زبل بت و ولف بت را بر عهده دارد.

دنيا جهانبخت معروف ترين در بين سلبريتي هاي اينستاگرام

چند سال قبل خبري به شدت ميان كاربران فضاي مجازي پخش مي شد و هر يك به نوعي نسبت به آن واكنش نشان مي دادند. همه شاهد آن بودند كه چطور اين سلبريتي نسبت به از دست دادن عشقش شكوه و ناله مي كند. در واقع آن زمان بود كه نقطه اوج شهرت اين بانوي ايراني شكل گرفت و به دليل ناراحتي اش درباره از دست دادن ساسي مانكن نامش بر سر زبان ها افتاد.

ناگفته نماند كه اين تنها جنجال اينترنتي اين اينفلوئنسر نمي باشد و او بارها و بارها با درگير كردن افراد ديگري مانند اشكان اشتياق، امير تتلو، بهرام افشاري و چند تن ديگر دوباره خود را در صدر اخبار چهره هاي اينستاگرامي قرار داده است. بر اساس گزارش ها، خانواده او دارايي بسيار زيادي دارد اما با وجود اين هيچ علاقه اي به تحصيل و درس نداشت كه به خاطر همين پس از دبيرستان ترك تحصيل كرد. ناگفته نماند كه او هم سايت شرط بندي دارد و نام آن هات بت مي باشد.

ندا ياسي شاخ ايستاگرام

فردي تحصيل كرده و پرطرفدار شبكه هاي مجازي مي باشد اما توهين هاي او به هموطنان خود موجب شده تا كمي از شهرت او كاسته شود. براي او فرقي ندارد كه از چه راهي به جذب مخاطب بپردازد چه با انتشار تصاوير و يا لايو باشد يا اينكه از خود كليپي نامتعارف منتشر كند. بارها خبرهايي در مورد دستگيري او در سايت ها منتشر شده است كه آخرين بار نيز حقيقت داشت و متهم شده بود كه پولشويي مي كند. همه مي دانيم كه اين سلبريتي چند سايت شرط بندي و پيش بيني مسابقات ورزشي را تبليغ و مديريت مي كند اما در قانون كشور كانادا اين كار جرم محسوب مي شود. حال دانسته يا ندانسته، اين بانوي ايراني با تبليغ ان سايت ها از جانب ماموران انتظامي آن كشور دستگير و به پاسگاه منتقل مي شود. اما پس از مدتي فردي ناشناس جريمه ها را مي پردازد و او را از زندان آزاد مي كند. اين بلاگر در حال حاضر با بيش از ۲ ميليون فالور يكي از شاخ هاي اينستا محسوب مي شود. وي مدير سايت شرط بندي يلماس بت مي باشد.


بهترين سلبريتي هاي اينستاگرام

 

در ادامه به معرفي چند تن ديگر از اين سلبريتي ها مي پردازيم. سخت است كه بگوييم كدام يك نسبت به همه برتر مي باشد و به همين دليل تصميم گيري در اين مورد را به خودتان واگذار مي كنيم.

ساشا سبحاني آقا زاده پر حاشيه
هميشه مردم يك كشور مشتاق اين هستند كه بدانند آقازاده ها چه كاره هستند. معمولا از آن ها در پست هاي مهمي به كار گرفته مي شوند و موجب اعتراض همگان مي شود. اما اين يكي فرق مي كند. فرد جنجالي اين روزهاي فضاي مجازي كه به خاطر سابقه پدرش مخاطب زيادي پيدا كرده است. بنا بر اطلاعات موجود، او پسر احمد سبحاني سفير سابق ايران در كشور ونزوئلا مي باشد كه البته به طور مستقل در خارج از كشور زندگي مي كند.

ساشا سبحاني بارها با انتشار كليپ و لايوهاي خود حاشيه هاي زيادي را ايجاد كرده است. ناگفته نماند كه او تحصيلات عالي خود را در رشته مديريت بازرگاني در مقطع ليسانس به پايان رسانده است. او مدرك خود را از دانشگاه UCAB دريافت كرده است. نام او زماني بر سر زبان ها افتاد كه در سال ۹۱ خبري مبني بر قتل يك نفر در مهماني پسر سفير ايران بازتاب پيدا كرد.

خبر تاييد شد و قتل نيز اتفاق افتاده بود و ماموران انتظامي نيز به سرعت براي بازداشت او اقدام كردند. پس از مدتي زنداني بودن، تحقيقات ادامه يافت و مشخص شد كه در آن شب دو فردي كه قبلا با يكديگر خصومت شخصي داشتند با هم درگير مي شوند و يكي از آنها در حين نزاع كشته مي شود. اين سلبريتي نيز در شبكه هاي اجتماعي فعال است و سايت هاي شرط بندي و پيش بيني را تبليغ مي كند. اين سايت شخصي او مي باشد و abt90 نام دارد.

منبع مقاله: https://shorturl.at/mtX02

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۹:۳۷ توسط:shima موضوع: نظرات (0)